Sunday, October 16, 2016

Alkohol tablete , klavax






+

rekao sam doktorici da mi sí ponekad povraпїЅa, valjda kad imán tremu (niпїЅta straпїЅno), neznam ni ja zasto, vjerojatno je problema psihicke prirode, ali je Rekla da me nece nigdje Slati, niti mi nije nista htjela Dati vec je glumila psihologa i govorila mi Kako se rijesiti toga. zatim sam joj stalno napominjao da cu na Izlet, pa mi je na kraju dala reglan, Tablete za smirenje zeluca. i jos mi je ne Rekla da se moraju piti redovito, vec kad mi zatreba. procitao sam onaj papir koji se dobije s tabletama i tamo samo da pise se ne s koristi alkoholom jer moze doci hacer pospanosti. AKO se dobro sjecam nista Drugo nije pisalo vezano za alkohol. pa mí zanima da li se reglan moze popiti prije nego Odem negdje piti alkohol i koliko alkohola Mogu popiti Nakon tih tableta? Malo vas neпїЅe ubiti NPR. jedna Piva. Registracija: Aug 2010. Localidad: ispred kompjutera Malo vas neпїЅe ubiti NPR. jedna Piva. znam, da, Tako masculina kolicine sam vec isprobao i nije mi bilo nista, vec mene zanima za vece kolicine (recimo 4-5 ili tornillo de banco Casa mjesavine). evo imán jedno pitanje, u petak je jedna Zabava koju nebi SMIO prpoustit (bratiпїЅev roпїЅendan) Imam Ali problema jedan, pijem neke Tablete jer imán facijalis parezu, Tablete Do Medrol, virolex, b-i komplex Controloc (пїЅeludac) ja nebi SMIO ni primirisat alkohol. jeli Tako? JoпїЅ i pitaпїЅ. Ne kortiпїЅi (Medrol) i ALKOHOL nisu baпїЅ najsretnija kombinacija. A i buduпїЅi da pijeпїЅ i Controloc (pretpostavljam zbog medrola) nije ti pametno ni пїЅeludac optereпїЅivati, uz naravno veпїЅ optereпїЅenu jetru. __________________ Ljubav je Pobjeda maпїЅte nad inteligencijom. H. L. Menken. previпїЅe ljudi traпїЅi pravu osobu, umjesto da Sami pokuпїЅaju biti prava osoba. Matko, ne znam пїЅto Do toпїЅno te Tablete Koje uzimaпїЅ, ali je situacija slijedeпїЅa: T svakom lijeku kojemu alkohol moпїЅe пїЅkoditi - Takva informacija je NAPISANA! Dakle, AKO u lijeku napisano da se ne smije piti uz njega, onda ti je svakako Bolje drпїЅati se te preporuke. MeпїЅutim, AKO u uputama TOG lijeka NE piпїЅe da se alkohol ne smije uпїЅivati ​​- u tom sluпїЅaju vrijedi ono: & quot; пїЅto nije Zabranjeno - dozvoljeno je & quot; InaпїЅe, znam da mnogo ljudi puno preuveliпїЅava moguпїЅu interakciju Antibiotika s alkoholom. Ako pogledate u upute veпїЅine Antibiotika, pa i onih penicilinskih, u Njima neпїЅete naпїЅi napisano niпїЅta oko toga da se eventualno ne bi SMIO piti alkohol uz Njih! I zbog toga jer jednostavno jedno s drugim NEMA nikakve veze! DapaпїЅe, пїЅuo sam jednom na radiju u jednoj ozbiljnoj emisiji o zdravlju da alkoholna piпїЅa пїЅak pospjeпїЅuju adsorpciju Antibiotika! Uz RazNe psihogene lijekove je Doista opasno piti, jer moпїЅe doпїЅi no Vrlo ozbiljnih, neugodnih, pa i opasnih interakcija, ali s antibioticima a stvarno NEMA veze. Me da iznesem jedno svoje iskustvo: veliku baпїЅ sam jednom kad sam iпїЅao na jednu feпїЅtu bio bolestan i uzimao klavocin (penicilinski antibiotik). Me tamo sam se prvo bojao bilo пїЅto popiti. Tamo je u druпїЅtvu doktor bio jedan, pa sam ga pitao za savjet i on se joпїЅ smijao da se ja bez veze bojim i da jedno s drugim NEMA veze. Me TAD sam se ohrabrio i popio sam para veпїЅe jedno tri пїЅaпїЅe vina i Doista - baпїЅ mi NIпїЅTA nije naпїЅkodilo! Istina, nisam пїЅelio pretjerati ni puno popiti, ali a NI inaпїЅe ionako nije dobro ni pametno prema tomo AKO netko hoпїЅe popiti & quot; пїЅaпїЅicu-Dvije & quot ;, un Uzima antibiotik - a stvarno mu ne trebalo bi predstavljati naпїЅkoditi NiTi ikakav problema! GLE pazi. proпїЅitao sam za neke lijekove i nisam naпїЅao da je alkohol пїЅtetan, ali ja trenutno pijem 4 vrste lijekova pa mí svejedno strah naget пїЅaпїЅicu. ALI Zabava bi bila naveпїЅer un ja te lijekove pijem samo ujutro, osim virolexa kojeg moram 5 puta na na dan..ali njemu ne piпїЅe niпїЅta u vezi alkohola. jeli proпїЅlo dovoljno vremena desde jutra hacer veпїЅeri, stim da bi sí prvo najeo neпїЅega dalje pa. najviпїЅe me strah medrola kojeg ujutro pijem un Kolega iznat je rekao da nije najsretnijja kombinacija EDIT: alkohol inaпїЅe pijem samo u Takvim posebnim prigodama, nikad ne pretjeram, ali AKO nije sigurno raпїЅe пїЅu se suzdrпїЅat te veпїЅeri i piti jugo __________________ Za dom spreman, trosobni najmanje




No comments:

Post a Comment